Dołącz do nas!
.. i pomagaj z nami!:)
-
Przeglądaj najnowsze wpisy,
lub sięgnij do archiwum.
Kategorie
Tagi
Meta
Miesięczne archiwum: Kwiecień 2013
Mobile Marketing przyszłością reklamy?
Do napisania tego artykułu zainspirował nas raport portalu Interaktywnie.com, na temat marketingu mobilnego w Polsce. (Dla zainteresowanych http://interaktywnie.com/index/index/?file=raport_marketing_mobilny_2012.pdf ). Trendy i tempo rozwoju rynku urządzeń mobilnych, jasno wytyczają kierunki działań marketingowych. Powiedzenie „nie ma cię w internecie – nie istniejesz”, … Czytaj dalej
Opublikowano e-lan.pl
Otagowano marketing, Marketing mobilny, MonsterPowiadomienia, Powiadomienia SMS, programy i aplikacje
1 komentarz
Program VAT-7(13) na płycie miesięcznika CHIP.
Nowy tydzień – niespodzianka! Nasz program VAT-7(13) ukazał się właśnie w nowym, majowym wydaniu miesięcznika CHIP. Program w wersji na płycie zawiera darmową licencję umożliwiającą wypełnienie pierwszych dziesięciu miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz trzech pierwszych kwartalnych deklaracji VAT-7K za rok 2013. … Czytaj dalej
KAIZEN – podróż zaczyna się od jednego kroku.
W tym tygodniu chcieliśmy przybliżyć Wam idee oraz zasady działania naszego programu „KAIZEN data base”, a także opisać japońską zasadę zarządzania KAIZEN. Do tej pory program wdrażaliśmy tylko dla naszego klienta Fiata Powertrain Technologies z Bielska-Białej. Kiedy po testach okazało … Czytaj dalej
Zmiany w przepisach o VAT-7 – aktualizacja programu.
Niedawno wydaliśmy nową wersję programu VAT-7. Potrzebę aktualizacji zrodziła decyzja Ministra Finansów, zmieniająca wzory deklaracji VAT-7. Nasi programiści zakasali rękawy, przegryźli się przez nowe przepisy i przystąpili do działania. Jakie zmiany w deklaracjach VAT-7? Według nowego rozporządzenia Ministra Finansów z … Czytaj dalej
Zalety dobrej strony internetowej – nie trać więcej, pokaż się w sieci!
Technologia mknie do przodu, coraz więcej aspektów codziennego życia przenosi się do Internetu: tam poszukujemy informacji, dokonujemy zakupów i rezerwacji, komunikujemy się i wymieniamy opiniami. Zauważalny stał się również wzrost zaufania i użytkowania wirtualnego medium – liczba korzystających z sieci … Czytaj dalej